уторак, 2. април 2013.

* Наставни листови и контролне вежбе из српског језика за 4. разред

,,Ау, што је школа згодна,
лечи лењост и самоћу!''

,, Читати, а ништа не разумети, то је као да ловиш, а ништа не уловиш.''   Голдони


Драги родитељи,
желите да помогнете својој деци да што боље савладају садржаје предмета српски језик у 4. разреду, а немате довољно времена да им састављате питања за вежбање!
Мислим да ће вам линкови који следе помоћи.
Драги четвртаци,
желите да се добро припремите за час српског језика или писмену вежбу! Покушајте са наставним листовима и контролним вежбама на наведеним линковима!


Још линкова ка чланцима, вежбицама и задацима разврстаним по разредима можете пронаћи на следећим линковима:   
СРЕЋНО!

2 коментара:

  1. ЗАХВАЛНА САМ ВАМ ШТО СТЕ НАПРАВИЛИ ОВАЈ ДИВНИ БЛОГ. ВИ НИСТЕ НИ СВЕСНИ КОЛИКО СТЕ МИ ПОМОГЛИ КАО РОДИТЕЉУ! СИГУРНА САМ, И МНОГИМ ДРУГИМ РОДИТЕЉИМА. ХВАЛА ВАМ ЈОШ ЈЕДНОМ!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Веома ми је драго ако сам вам помогла, јер то ми је и била намера. Лепо је што имате дете које жели да ради и додатне задатке. Уосталом, ми просветни радници постојимо због деце.

      Избриши

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.